عروس ناز
عاشقانه
دوستی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس asheghaanehdosticom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







نويسندگان
هستی

آرشيو وبلاگ
بهمن 1393
مهر 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 8 مهر 1398برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : هستی

عروس  و داماد

 

 



نظرات شما عزیزان:

samira Bano
ساعت17:23---19 بهمن 1393
Ohoki
))))
like
khobe


عشق
ساعت16:51---11 آذر 1393
ممنون که اومدی و نظر دادی
پاسخ: خواهش میکنم


ali
ساعت12:59---11 آذر 1393
به اندازه زیبایی درختان پر شکوفه....

....دوستت دارم!

....قسم به حقیقت دنیا....

قسم به راز گل سرخ

قسم به زیبایی بنفشه ها

قسم به تنهایی هام
دوستت دارم!!!
پاسخ:ممنون که این شعر قشنگی فرستادی برام خیلی اقایی شعرت خیلی خوشگله


عـــشق خاص
ساعت7:25---9 آذر 1393
مرسی که نظر گذاشتی بازم بیا وبم
پاسخ:سلام خواهش میکنم چشم


Mahdi
ساعت9:01---3 آبان 1393
بیا ب خاطر من بمون.نری جای دیه.افسوس چت بهترین جا می باشد

پاسخ: من هر وقت دلم بکشه میام کاری بکار علی ندارم


mail:salar zedbazer
ساعت21:15---26 مهر 1393
سلام هستی جون کم میای به روم ها
پاسخ:سلام کدوم روم


هلیا
ساعت9:08---23 مهر 1393
سلام وب خوبی دارید موفق باشد
پاسخ: سلام ممنون که نظر دادی


morteza
ساعت11:58---14 مهر 1393
سلام ممنون که اومدی نظر دادی خوشحال شدم که شما از وبم خوشت اومد بازم سر بزن گلم ممنونم فعلا
پاسخ:سلام خواهش میکنم


علی
ساعت10:48---14 مهر 1393
وب قشنگی داری موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون از اینکه نظر دادی لطف کردی


attarishafa)rahgozar)
ساعت22:21---11 مهر 1393
like
پاسخ:سلام خوبی ممنونم از اینکه نظر دادی لطف کردی خیلی گلی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: